Dom man kan ta en kula för, är ofta dom som skjuter.

du är nog världens fakeaste männsika. att du ens har kompisar? så jävla ytlig, när du vill ha nånting det är då du kommer fram. när du inte har dina andra kompisar det är då jag duger. 
och sen att vi har gått igenom det här en gång tidigare och du inte fattat hur mycke du förstör för varje dag som går? vänder ryggen när du tror man inte ser! tro fan inte att du kommer bli behandlad schyst längre. 
du spelar ett spel, varje spel har regler. Ge mig dom så ska jag nocka ut dig direkt. 
jag är trött på dig, och spelet. vad fan är vinsten? att få se båda i tårar... kommer hända nångång. Iallafall för mig, blir alltid så! varje gång vi bråkar. det är alltid jag som hammnar i tårar och du som står där med dit fake smile. wanna be alla som finns, och tror du har så jävla mycke status. Igentligen är du bara smuts!! leker rolig och allt. Så himmla tråkig så det inte finns. och eftersom vi har varit så jävla bra vänner tills iår, så ska du veta. att inte en ända gång jag har garvat till dina ''skämt'' så har dom aldrig varit roliga. och höra från andra att du har gått bakom min rygg, och sagt dom mäst sårbara sakerna får mig att fälla tårar nu... det kommer aldrig bli som förr och du ska veta  att jag alltid funnits på din sida, alltid ställt upp för mig. Men nu, nu är det tamejfan slut på det! jag orkar inte låtsas. du är för fake för att få ha kompisar ens. stackars din familj. ORKAR INTE MER! FALSKA IDIOT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0